.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خواب سنگين80 ميليارد تومان سرمايه در نخستين بندر خصوصي كشور
هنوز مشخص نيست كه سازمان بنادر و كشتيراني استان مازندران اصلاً بندر خصوصي فريدونكنار را به رسميت مي‌شناسد يا نه و بايد گفت كه عملكرد اين سازمان در اين خصوص بسيار ضد و نقيض است ...
خواب سنگين80 ميليارد تومان سرمايه در نخستين بندر خصوصي كشور

مديرعامل شركت بهره‌بردار بندر فريدونكنار گفت: دولت تاكنون براي بندر خصوصي فريدونكنار حدود 800 ميليارد ريال هزينه كرده كه اين سرمايه هنوز به بهره‌برداري نرسيده است.

محمدحميد كمال اظهار داشت: هنوز مشخص نيست كه سازمان بنادر و كشتيراني استان مازندران اصلاً بندر خصوصي فريدونكنار را به رسميت مي‌شناسد يا نه و بايد گفت كه عملكرد اين سازمان در اين خصوص بسيار ضد و نقيض است.

كمال تصريح كرد: انگار هيچكس دل سوخته‌اي براي اين سرمايه بزرگ ملي ندارد.

وي با انتقاد از وضع نابسامان بندر فريدونكنار، از كند پيش رفتن فعاليت‌ها، عدم همكاري و سنگ‌اندازي‌ها در مورد اين بندر به شدت انتقاد كرد.

اين فعال اقتصادي افزود: سال قبل وزير راه و ترابري از اينجا بازديد كرد و قول‌ مساعدت داد اما تاكنون اثري از اين قول‌ها ديده نمي‌شود.

كمال خاطرنشان كرد: برخي آقايان بندر فريدونكنار را جزو بنادر استان مازندران نمي‌دانند و نسبت به مشكلاتش بي‌اهميت هستند و اين در حالي‌ است كه در اين زمينه مسئوليت‌هايي دارند.

وي ادامه داد: مردم شهر و روستاهاي شهرستان فريدونكنار بر اين باورند كه عملاً اينجا در حال تعطيلي است، تكليف اين بندر و اين مردم بايد مشخص و روشن شود، فعاليت‌ها نبايد در مرحله حرف باشد؛ انتظار همه اجرايي‌شدن قول‌هاي مديران دستگاه‌هاي اجرايي است.

مديرعامل شركت بهره‌بردار راهبران بندر شهرستان فريدونكنار اظهار داشت: 80 ميليارد تومان سرمايه دولت در اين بندر شمالي خوابيده است.

كمال با اشاره به حمايت سازمان بنادر و دريانوردي كشور از سرمايه‌گذاران در بخش خصوصي بيان داشت: بنابر اعلام اين سازمان و معاون وزير راه و ترابري دولت دهم، در هر كجاي ساحل شمال و جنوب كسي كه آمادگي دارد در خصوص حمل مسافر، بار، خريد كشتي، ساخت و ساز و ... سرمايه‌گذاري كند حمايت مي‌شود.

وي گفت: بندر فريدونكنار از بنادر بازرگاني است كه براي دولت 80 ميليارد تومان هزينه در برداشته و با قراردادي در راستاي اصل 144 به بخش خصوصي واگذار شد.

كمال بيان داشت: بندر ساخته‌ايم و مي‌خواهيم بهره‌برداري شود، مردم نمي‌توانند ببينند كه كار متوقف است، مردم دنبال شغل و زندگي هستند و قراردادمان در خصوص عمليات اجرايي بيش از 5 سال روي زمين مانده و نياز به تاسيسات داريم.

مديرعامل شركت بهره بردار راهبران بندر شهرستان فريدونكنار افزود: بندر فريدونكنار از راه هراز نزديكترين بندر شمال كشور به مركز ايران است و از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و نخستين بندري است كه به بخش خصوصي واگذار شد اما همين بندر مشكلاتي را پيش رو دارد كه با تدبير بايد آنها را حل كرد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.